שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לא משכנע .חסר מיקוד,לא אמין והמשחק של רוב השחקנים חובבני. פסיפס לא ממוצה של מספר סיפורים במסגרת סרט קצר יחסית, במקום להתרכז באחד או שניים ולפתח אותם. מה שנקרא "תפסת מרובה לא תפסת".פספוס רציני. ציון 6.5.
סרט ממש חמוד, עוסק בעוטף עזה דרך סיפור מקורי, שחקנים טובים
אני מברך כל סרט שעוסק בשדרות נהנתי לראות את ראש העיר לשעבר כחלק מצוות השחקנים. השחקנים אמינים ומשכנעים אם כי ניתן לומר שהצעירים גונבים את ההצגה. יש רגעים יפים ונוגעים ללב, אבל הסיפור לטעמי לא מהודק מספיק. שווה צפיה
סרט יפהפה. נוגע. יצירתי...מראה תמונה על המתרחש בעיר שדרות.