שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
למה. למה זה קיים, סרט אימה כלכך משעמם ודבילי שבא לך להרביץ למישיושב לידך כדי שיקרה כבר משהו מעניין. די, מספיק עם הסרטים האלה
בתור אחת שתמיד מתאכזבת מסרטי אימה הפעם לא התאכזבתי כלל. נתחיל משי מיטשל,אחת השחקניות אהובות והמוערכות עליי. יכולת משחק מדהימה, שגורמת לצופה לחוות את מה שהיא חובה ולהזדהות איתה. סרט מותח שלא ברור איך ייגמר. אני אישית פחות אהבתי את הסוף אבל החוויה הכללית הייתה די מוצלחת.סרט מותח, עם עלילה טובה. אני אהבתי.