שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.3/10
סרט טיפשי לא מתאים לאיטליגנציה של הישראלי המצוי סרט עלילה גרועה משחק גרוע
אין ממש סיפור...סרט על כלום, לבל על הזמן. שחקנים חלשים, פשוט סרט חובבני
הסרט הזה הגרוע ביותר שיצא לי לראות השנה בקולנוע. אקשן ומתח כמעט שאין בסרט, העלילה נורא משעממת והסרט מתקדם בקצב נורא איטי ואין הפתעות וטוויסטים מעניינים . לא מומלץ, בזבוז זמן!