6.3/10
חסר פה את הקסם של סרטי קינגסמן הקודמים וגם האקשן פה מעט מדי ומאוחר מדי. הסרט הזה גם לא מסווג כקומדיה כמו קודמיו והעלילה כבדה ברובה ולא מעניינת במיוחד. עם זאת, השיחזור התקופתי מעולה וגם האפקטים טובים. אפשר לראות!
מאכזב בענק,אחרי שני הסרטים(הראשון המעולה והשני הטוב)הצלחתי בקושי לשרוד עד הסוף.בקיצור סרט מיותר!!
סרט טוב, שיש בו הכל, עלילה מעניינת הדורשת מעקב צמוד של הצופה, תפאורה מדהימה המשקפת את התקופה, מוסיקה מקסימה ומשחק טוב של צוות השחקנים. הסרט מומלץ.
שעתיים של הנאה. לא חייבים לראות את הראשון בשביל להבין. סרט כייפי, שחקנים טובים, חלק ראשון של הסרט אומנם שקט יותר אך מעניין ומרגיש לקראת מה שמגיע בהמשך, חלק שני מלא אקשיין טוב צרוף בהנאה!!! ממליצה מאוד. סרט טוב זה סרט שיוצאים ממנו ומוכנים לראות אותו שוב... אני מוכנה!
ראשית, אין לשייך סרט זה לסדרת קינגס מן המפוארת ולכן הוא מאכזב. הסרט נעדר מוטיבים וסממנים אופייניים, למשל הפעלולים המרהיבים. העלילה לא ברורה וקופצנית מעט. דומה שיוצרי הסרט יצאו מגדרם כדי למלאו בתכנים - וללא הצלחה. אי אפשר להציג למשל ספוילר לסרט - פשוט כי אין מה לספר. זהו סרט בינוני מינוס, הוא לא מהנה במיוחד, ולא משעמם במיוחד. אפשר לצפות בקולנוע - לא חובה.
סרט מקסים-זורם-שחזור מוקע מאוד של תקופות היסטוריות -לא מרגישים איך הזמן עובר-כיף של שעתיים עם סטייל בריטי