6.9/10
סרט טוב לסבלנים שבינינו. שעתיים וחצי בקצב איטי וכמעט ללא מוזיקה אך במצב הרוח המתאים אפשר להינות מכל רגע. וינס ווהן ששיחק בעיקר בקוומדיות מוכיח שהוא גם שחקן רציני אחרי בלש אמיתי.
סרט לא רע בכלל. אלים מאוד, מותח יחסית ומכיל פושעים אכזריים וכמה סצנות מאוד קשות לצפייה. אבל חבל שרוב הסרט מתבזבז על דיבורים די חסרי משמעות שמתקיימים בתוך מכונית. קצת אכזב אבל בכל זאת סרט נחמד מאוד. אם אין לכם בעיה עם מה שציינתי עכשיו, לכו תראו את הסרט, הוא דווקא אחלה.
חיקוי עלוב לסרטי טרנטינו, 2 בלשים קורעים לנו את עור התוף בברבורים חסרי כל משמעות. הקטע עם מנהל הבנק הוא אחד המגוחכים שנראו אי פעם בקולנוע ורוב האנשים באולם לא הבינו באם הסרט הפך להיות קומדיה מטופשת. 20 דקות של אקשן טוב בסוף הסרט, שימו לב, 20 דקות מתוך שעתיים וארבעים דקות אורך סרט!!! הפושעים מצויינים ולכן נתתי 3 כוכבים, אחרת זו אשפה מוחלטת
סרט פעולה חזק ומותח, אך קצת ארוך. 2 שוטרים שבעצם עושים את תפקידם,אינם מגובים על ידי הבוס שלהם ונאלצים לדאוג לפרנסתם בדרכים פחות חוקיות.מעניין ובמיוחד לאוהבי הז''אנר