שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.7/10
סרט מצויין ומרגש. כולם רוצו לראות! עלילה טובה עם סוף מרגש, גיבורים טובים וסרט שמתחיל טוב ונגמר מצויין! דמויות טובות. חוץ מזה, אני חייב לציין שהאנימציה לא כ"כ טובה בעיני אבל הסרט עצמו מצויין.
אנימציה מעולה ועלילה מעניינת, גם הבדיחות מוצלחות ברובם. נהניתי!
סרט חביב וחינני. האנימציה מרהיבה ומרשימה, הדיבוב העברי מפתיע לטובה ולא רע בכלל, הפס-קול די מוסיף לאווירה, המסרים חשובים וחינוכיים, הבדיחות שנונות וחמודות והדיאלוגים טובים ועשויים היטב אך התסריט והעלילה לעיתים מעט משעממים, די צפויים, לעיתים מעט חסרי עניין ולא מחדשים הרבה. בקיצור, אופציה מצוינת לחג. אפשרי מאוד לצפייה.