שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
סרט ילדותי ומבדר. האנימציה מרשימה ונהדרת, הדיבוב העברי לא רע בכלל, ההומור משעשע ונחמד (יש בדיחות שמכוונות יותר לילדים ובדיחות שמכוונות יותר להורים), המסרים חינוכיים ואקטואליים במיוחד אך לא מעט פעמים הפס-קול לא מתקשר למתרחש והדיאלוגים, התסריט והעלילה צפויים מאוד, גנריים, נוסחתיים, לא מחדשים שום דבר, זניחים, מחופפים מאוד, לא תמיד הגיוניים ובסך הכל די בינוניים. בקיצור, מיועד בעיקר לילדים אך ההורים גם יכולים להנות ממנו. אפשרי לצפייה אך לגמרי לא חובה.
סרט מעולה ומהנה מאוד לילדים וגם למבוגרים
סרט מצחיק וטוב יותר מהקודם. אחים שלי הקטנים נהנו ממנו ממש, בהחלט סרט מגניב ששווה צפייה.