5.6/10
בשידור חוזר. קשה מאוד לחדש בז''אנר הזה ולכן אם מראש מנמיכים ציפיות אז בסך הכל אפשר לצפות.אישה מבוגרת שמתחברת לחבורה של נערים ונערות ומארחת אותם בביתה למסיבות, בהן הם שותים אלכוהול ומעשנים סמים. מה שמסתבר זה שהיא למדה בתיכון עם חלק מהוריהם ומאז סוחבת טראומות ומאחורי הכל עומד סיפור של נקמה.אוקטביה ספנסר מגלמת היטב את תפקיד הפסיכופטית הסדיסטית.
סרט נהדר. אוקטביה ספנסר שחקנית נהדרת והיא זו שהצליחה להביא את הסרט אל הרמה בה הוא נמצא. בהחלט סרט שכדי לצפות בו שוב.
צפיתי בסרט בבית ומזל שלא השקעתי בקולנוע. בשעה ורבע הראשונים לא קורה יותר מדיי בסרט, בוודאי שלא אימה. רק אחרי זה הרוצחת מתחילה בסדרת רציחות שלה. עלילה של ילדי תיכון שרק רוצים לשתות ולעשן כל היום ומישהי מבוגרת שרוצה להתנקם בהורים שלהם, על כך שהעללו בה בבית ספר
סרט מפחיד ומצמרר כמו שאני אוהבת
סרט אימה לא מדהים,אך עדיין מרתק שהאטרקציה המרכזית היא כמובן אוקטביה הנהדרת.בהחלט לא לילדים. מה שאותי הדאיג זה בני הנוער השותים ומשתוללים ואין דין ואין דיין.אפשר לראות
סרט האימה "מסיבה סוף" שעלה אמש בבתי הקולנוע מציג אישה בודדה ומסתורית שמנסה לרכוש חברי נוער חדשים. בפועל מדובר בסרט איטי שספק אם הוא בכלל ראוי להיות תחת קטגוריית ה''אימה'', לצד הכתיבה הבעייתית וחוסר התקציב - זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר בהחלט מרימה אותו, אמנם לא מספיק בכדי שבאמת נוכל ליהנות ממנו.
עוד אחד לאוסף סרטי הגאנר הנורא נורא משעממים יש כמה קטעים טובים מעבר לזה מאוד דל ורואים איפה יש כותבי ביקורת מבפנים יותר מזה זה אותו בן אדם שכותב את התגובות פשוט עצוב ציון אהההה