שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.4/10
סרט חשוב ומעניין. הצילום לא רע בכלל, העריכה נהדרת, המונולוגים שמלווים את הסרט עמוקים וחכמים והסצנות המבויימות מעולות אל התסריט והעלילה די צפויים, לעיתים קצת חוזרים על עצמם, די פתוחים, ניתנים לפרשנות והיו עובדים טוב יותר בתור מיני-סדרה. בקיצור, חובבי דוקומנטרי יאהבו. השאר, לא בטוח. בהחלט אפשרי לצפייה.