6.4/10
סרט אקשן מעולה. משחק נפלא של ג''רארד באטלר ומורגן פרידמן כרגיל. עלילה מתפתחת ולא מרגישים שהזמן עובר. לכו לראות
סרט אקשן רגיל סטנדרטי , שום דבר חדש או יוצא דופן לא גרוע לא טוב סתמי !
סרט לא רע.אין יותר מידי מורכבויות בעלילה או חידושים בתחום האומנות הקולנועיתאבל זה כנראה הסרט הטוב ביותר בסדרה עד כה. ומי שמעוניין באקשן שלשם שינוי כן מוצדק ועוזר לעלילה ובאתנחתות קומיות לא רעות בכלל ואפילו טובות יקבל את מבוקשו
סרט טוב, עלילה יפה, אין קטעים משעממים, משחק מצוין. מיותר ללכת לקולנוע בשביל הסרט, נמצא כבר להורדה ברשת.
בהחלט מפתיע לטובה כדברי המבקר. אקשן מעולה עם עלילה ורגש כמו שאני אוהב כי סתם מכוניות מתפוצצות זה משעמם. מסך גדול חובה!
סרט אקשן יעיל המספק את הסחורה.שחקנים טובים סך הכל.מקבלים את מנת הפיצוצים וכו'' ובהחלט הסרט עושה את העבודה. ציון 8. אפשר להעביר ערב בכיף בקולנוע.
סרט מעולה טוב מאוד והטוב ביותר בסדרה.
חביב, הרבה קלישאות אמריקאיות. הקטעים הרומנטים/המרגשים מאוד מביכים. הסרט עובד כמו פאזל, בדומה להרבה סרטים היום. קטעי אקשן טובים ברובם, אין יותר מדי מורכבות והסתבכויות אבל מצד שני, אין באמת חיבור חזק עם העלילה. לקראת אמצע הסרט כבר אפשר להבין איך הוא יגמר. 6 וחצי מתוך 10. נחמד, לא חובה.
אחלה סרט! מי שנהנה מהסרטים הקודמים בסדרת הסרטים יהנה גם מזה. סרט אקשן קלאסי, מותח, עם הרבה יריות ופיצוצים. שעתיים של הנאה ומנוחה למוח.
סרט טוב. סרט אקשן טוב ומעניין. בניגוד לסרטים הקודמים בהם המבוטח נלחם נגד אויבים בינלאומי צריך להלחם באויבים מבית ולהוכיח את חפותו. סרט בסגנון הנמלט עם האריסון פורד.
ואוווווו פשוט ואוו לא הזזתי את העיניים לדקה מהמסך
סרט פעולה מעולה!אהבתי...
סרט פעולה נטו. אל תחפשו פה משהו אינטלגנטי. מי שאוהב הרבה פיצוצים. הרבה גוויות. הרבה רעש, בהחלט יהנה מהסרט. לי זה היה ברור כשהלכתי לסרט, כך שלא התאכזבתי. פשוט השנה נגמרו הסרטים הטובים באמת.
יותר טוב מהסרטים הקודמים יותר אקשן ופיצוצים משחק נהדר ששוב את מחיר הכרטיס ציון 10/10
טוב מאוד לסוגו. הרבה אקשיין, יריות, רעים וטובים הופתעתי לטובה. בסוף- עדיין לא לקום. לחכות עד אחרי שיש קצת כיתוביות בסוף הסרט. יש סוף חביב עם חוש הומור...
אקשן איכותי ולא מוגזם, מתח גבוה,אין רגע דל ואין גימיקים הזויים, נהניתי מאוד, ג''רארד באטלר מעולה, ברשימת השחקנים נפקד שמו של מי שמשחק את אבא שלו בסרט ניק נולטי הזכור לטוב מ "48 שעות"
סרט רדוד ומשעמם, בכלל לא מותח, בעיקר הרג והרבה דם עלילה לא משכנעת .לא משתווה לסרטים הקודמים.
רדוד ולא מפתיע
סרט אקשן מהסידרה בה מככב ג''רארד באטלר הפעם מנסים להפליל אותו. הוא נלחם על חפותו באמצעים שונים. סרט אקשן מלהיב, מלווה בצילומים יפים, מתח לאורך כל הסרט. מומלץ
שובו של ג''רארד באטלר הגדול איזה כיף שיש המשך לסדרה המעולה הזאת, אם זאת עלית הסרט פחות מותחת ומקורית כמו בסרט הראשון או אפילו בשני