7.0/10
סרט מחמם לב. אנימציה מרהיבה ובדיוק באורך הנכון.
הגעתי לסרט עם אחיינית שלי בלי ציפיות מיוחדות וחיכתה לי ממש הפתעה לטובה. הסרט מקסים - עלילה מרגשת, האנימציה יפה והמוזיקה מושקעת. הסרט עוסק בערכים - חשיבות התא המשפחתי, חסכון למען מטרה, עמידה לצד חבר בצרה. כיף ומומלץ
אנימציה מרהיבה , הסרט עצמו מרהיב ויפה ופשוט סרט מדהים. אני חושב שזה סרט אנימציה ששווה שכולם יראו אותו פשוט סרט מדהים.
מסרטי האנימציה הכי טובים של השנים האחרונות. עלילה, אנימציה, בדיחות, רגש. סרט מושלם 10/10 הילדים נהנו מאוד וגם אני. היו מחיאות כפיים בסיום
סרט חמוד ונדוש. האנימציה מרהיבה, הדיבוב העברי לא רע (ביחס לא מעט דיבובים עבריים אחרים), הפס-קול נהדר ומוסיף הרבה לאווירה ההרפתקנית, המסרים ערכיים וחינוכיים והדיאלוגים קלילים ונחמדים אך ההומור ילדותי ברובו והתסריט והעלילה צפויים, לא מחדשים כלום (!), לא מקוריים בכלל וכל הזמן מרגישים מועתקים מסרטים אחרים, גנריים, נוסחתיים, קלישאתיים ובסופו של דבר אפילו די בינוניים. בקיצור, בעיקר לילדים. השאר ממש לא חובה.
סרט מעולה! נהנינו כל המשפחה. היו קטעים שכל האולם צחק יחד, ילדים ומבוגרים. מומלץ!
במילה אחת: מקסים. סרט מושלם לכולם. מהנה, מרהיב, מצחיק, מרגש. מושקע בטירוף. לא להחמיץ
צפי בסרט עם ילדה בת 8 שיצאה ממנו מוקסמת ואמרה שזה הסרט הכי יפה שראתה. ואני מסכים איתה הוא מעניין לכל אורכו, מעוצב מדהים, אנימציה מרהיבה, וגם מצחיק מאוד. סרט מושלם. מתאים מגיל 4 ומעלה לדעתי
קסם של סרט!! הלכתי עם חמישה ילדים מגיל 6-13 כולל אנוכי ונהנינו מכל רגע, הסרט זורם, אין כמעט קטעים מתים או מיותרים, חביב ומקסים ושווה את זה לגמרי.לכו תראו ...