שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
אנימציה מעולה, עלילה זורמת וגם כמה בדיחות כלבים מוצלחות. אני לא צריך יותר מזה בערב של סוף אוגוסט..
נחמד, לא יותר מזה. בדרך כלל אני אוהב סרטי אנימציה אז הלכתי עם אחיינית שלי שגם לא התלהבה יותר מדי מהסרט. לכאורה עם מסר לצופים אבל הסרט דיי משעמם וחסר פואנטה. האנימציה נהדרת וגם הדיבוב לא רע בכלל. בהחלט לא סרט ברמה של דיסני שמתאים לכל המשפחה, פונה לדעתי לילדים יותר קטנים, עד גיל 6, שישכחו את הסרט איך שיצאו מהקולנוע.
בלגאן על ארבע סרט מקסים משעשע הייתי עם הבן שלי ומאד נהנו וצחקנו ממליצה ללכת עם כל המשפחה מ5 ואילך תהנו....