שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.7/10
אותה עלילה רק שפה פשוט באים לגור בבית שהבובה נמצאת קבורה אותה דבר שהוא עושה את הדברים דרך הקיר אוהבים להוסיף סאונד מפחיד חחח
סרט אימה לילדים ולא מפחיד בכלל. לא חידשו שום דבר, בדיוק אותה עלילה של הסרט הראשון. עלילה מעניינת אומנם אבל הסרט זהה אותו דבר בלי שום שינוי, משעמם וחוזר על עצמו ... סתם הרסו את הקונספט של הבובה ברהמס