6.6/10
מתחיל כמותחן הישרדות טיפוסי וממשיך כסאטירה חברתית. שטותניקי ושטחי והסיבה היחידה לצפות בו היא בטי גילפין או אם אין לכם משהו יותר טוב לעשות.
אחלה סרט. הרבה דם, משחק טוב, הומור ציני ונשים חזקות מה צריך יותר : )
סאטירה לא רעה בכלל. מדובר על אקשן קומי עם מסרים פוליטיים. הפתעה נעימה בסך הכל. קבוצת אנשים עשירים ובעלי אג''נדה פוליטית ליברלית יוזמים משחק בו הם צדים באכזריות 12 אנשים שונים שנבחרו בקפידה. מדובר על כאלו שלא מיישרים קו עם תפיסות העולם שלהם.הם מאלתרים זירה ומלהקים אנשים שונים כניצבים בהצגה אחת גדולה. מה שהם לא לוקחים בחשבון,זה שאחת מהשניים עשר היא לוחמת קשוחה ומאומנת שלא מוותרת ושהופכת מניצודה לציידת, עד שהיא מגיעה לבוסית הגדולה שמארגנת את כל העניין.אפשר להיכנס למסרים היוצאים מהסיפור אבל לא ניכנס לזה. הסרט קצר וזורם בכיף ומבחינתי עלה על הציפיות.