שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
מהנה לקטנטנים ועם מסרים חיוביים אך פחות למבוגרים המלווים. האנימציה מעולה והחיות חמודות בעיקר הקיפוד, אבל העלילה פשוטה ואחרי 10 דקות קולטים את רובה.. גם הבדיחות מכוונות בעיקר לגיל הרך.
די מאכזב האנימציה חמודה אבל התוכן מדשדש. המון פעילות בלי הרבה ערך מוסף. לדעתי מיועד לילדים עד גיל 5. הגדולים יותר יצאו ונכנסו כל הזמן. ממש טיילת... לא מצחיק, לא מרגש ומדשדש מה נשאר? כמעט כלום
סרט מומלץ ביותר! שמח, קצבי ומצחיק. הבנות שלי ואני נהננו מאוד
סרט ממש יפה , עם הרבה ערך מוסף. מומלץ!!