7.2/10
סרט מהנה ביותר, מצחיק ושנון כאחד. לא שמתי לב וכבר שעתיים חלפו.
הסרט הכי טוב של DC!!! סרט מצחיק, משחק טוב וטקסט שנון. ממש נהננו!!!
סרט ילדותי שמזלזל באינטליגנציה של הצופים . כל הצפייה הייתה לי תקווה שהסרט יתקדם לאנשהו - בפועל פשוט חיקוי גרוע של הסרט הראשון . נשענים על הדמות של הארלי קווין עד שתצא מכל החורים , שאר הדמויות משעממות ומחקות בדיוק את הדמויות מהסרט הקודם . סרט בזוי וביזבוז זמן וכסף .
סרט קיץ מושלם. כיף, אפקטים, עלילה מקורית. לא להחמיץ בקולנוע עם פופקורן גדול.
סרט נחמד אקשן .אין רגע דל
מצטרף לביקורות המהללות. ללא ספק מדובר בסרט הטוב ביותר של dc. סוף סוף הוציאו סרט קליל והשתחררו מהאווירה הכבדה והרצינית שהם אוהבים להכניס לסרטים שלהם. קטעי האקשן אלימים וסוחפים, גם הבחירה של השחקנים מעולה- מרגו רובי התעלתה על עצמה והיא ללא ספק הדמות הכי מוצלחת של dc. עם זאת, היו לא מעט חלקים קצת מרוחים בסרט, ובעיקר סוף הסרט הרגיש מעט קיטשי. אבל סך הכל שעתיים של פאן קולנועי.
לגמרי הסרט הכי טוב שDC הוציאו. סרט אקשן מופרע ומוגזם שמכיל המון אלימות, איברים קטעים ובדיחות גסות. הקאסט עצמו של הסרט מעולה וכל דמות בסרט קיבלה מקום כדי להציג את עצמה באופן מלא. הארלי קווין הביאה פה חתיכת שואו והעלתה את הסרט בכמה רמות. נתתי ציון 8 בגלל שלפי דעתי הבמאי גיימס גאן, עקב סיווג הצפייה שהסרט קיבל R גרם לסצנות להיות מאולצות מדי וכאילו הסרט ניסה להצדיק בכוח את סיווג הצפייה שהוא קיבל. בשורה התחתונה שווה צפייה בהחלט סרט טוב
סרט פרוע וחביב. החצי הראשון מצחיק ולא שגרתי, יותר סאטירה על גיבורי על. החצי השני סרט גיבורי על שגרתי. הרבה מוות מאוד גרפי ועם מוסריות שנויה במחלוקת. רואים את ההבדל בין DC למארוול, וחוץ מאיירון מן אני מעדיף את DC. ציון 8. סרט טוב, שווה צפיה.
יותר טוב בהחלט מהסרט הראשון. אפקטים מטורפים, עלילה לא צפויה והמון הומור שחור. אוסף הדמויות מדהים ויש כאלה שמופיעים רק בסדרה הזו. יותר משעתיים עברו לי בלי דקת שיעמום שזה נדיר אצלי. מסך גדול חובה!
מהנה מאוד די מופרע ומוגזם אבל סהכ שווה צפייה לבעלי ראש פתוח
סרט נחמד, מלא הפתעות ורעיונות מעבר לכל דימיון. זה בעצם מה ששומר על העירנות של הצופה. אפשר להגיד שהוא גם מאוד שטחי, המון דם מיותר, מתאים לגיל 16, אבל נחמד להעביר שעתיים עם אפקטים.
ציפינו להרבה יותר לצערי... מכל הביקורות המהללות, היה נשמע שזה סרט מדהים והרבה יותר טוב מהראשון. בפועל, חצי מהסרט משעמם, והיתר די טיפשי. מדי פעם בדיחות חמודות אבל לא מעבר. קטעי מעבר ארוכים ושקטים, אין מספיק אקשן כמו שהיה מצופה מסרט קומיקס עם דמויות פרועות. סך הכל בסדר אבל לא יותר.
סרט פרוע, מטופש, הזוי, אבל מהנה, סרט קומיקס הרבה יותר טוב מכל הזבל שיוצא פה במהלך השנים. קאסט טוב, סרט קיצי מעניין, מצחיק וקליל. עם זאת, מוגזמות הביקורות, לא סרט שאני יוצא ממנו פעור פה, סרט טוב מאוד, אבל לא אדיר. 7.5 עם נטיה ל8.
אז הלכנו בספונטניות אחרי שזוגתי השלימה את הסרט הראשון הלכנו לסרט השני של "יחידת המתאבדים" לסיכום: -הסרט מצחיק מאוד עם נקודות נון סנס מהדפוקים והמיוחדים שנתקלתי בהן -קאסט שחקנים מגוון מיוחד ומאוד נעים לא הייתה דמות ראשית ומשנית שלא נתנה הצגה מיוחדת מגוונת ומרעננת שגרמה לסטורי של הסרט והיה מעורבב מוזר לא אחיד ומיוחד מאוד -הארלי קווין הראתה צד נוסף באישיות שלה שלא גילינו בעבר-וגם נתנה משחק מעורב רגשות מאוד אנושי וחי הסרט השני העלילה צורת החשיבה המיוחדת שלו אראה לטעמי שהסרט הראשון נראה כמו אבק מיותר מיושן עצוב ורדום לעומת הסרט השני עם הפלייליסט המקפיץ והמיוחד שהיה בכל קטע כלשו בסרט (הפעלתי שזאם חצי מהסרט חחחח) - סרט שלטעמי לא היה חצי דקה משעממת לא היה משיכת זמן מיותרת רגע אחד מהסרט - השחקנים בסרט העבירו כל אחד סגנון משחק קומי שונה מעורבב ומיוחד בשילובו - הייתי רוצה עוד שעתיים של הסרט המיוחד הזה שנגמר לטעמי במוסר השכל לצופה שיכול להתפרס לכמה אפשרויות שקשורות למטרות ומה הכי חשוב במטרה שאתה ניגש אליה . - אין אחד בקהל שלא הפסיק לצחוק ממהלך העלילה המשונה והסרט הוציא אותה עם וייב מצחיק חיובי
ישבנו שלושה לראות את הסרט. ממתינים מתי הוא יתחיל להתרומם אבל כלום. חשבנו להפסיק באמצע אבל המתנו עד הסוף וחבל.... סרט מיותר , רע ולא מעניין. להתרחק כמו מקורונה .
לאחר יחידת המתאבדים הראשון לא האמנתי שאפשר עוד להציל את היקום הקולנועי של DC ואת היחידה בכלל, אך הסרט הזה נתן לי תקווה. קודם בוא נגיד בקצרה מה לדעתי לא היה טוב בסרט הקודם, הסרט הקודם של יחידת המתאבדים ניסה לתת לנו יותר רקע על כל דמות ולעבוד על הדינמיקה המוזרה של חברי הצוות, ומעט מאוד דמויות “קיבלו" את הרגע שלהם ואם הם קיבלו לפעמים זה לא עבד טוב. איך בסרט הנוכחי, למרות הקאסט המטורף שמכיל לא פחות מ-15 דמויות רק ביחידה עצמה, איכשהו כל דמות מקבלת את הרגע שלה ואפשר להתחבר ולצחוק מכל דמות תוך כדי שהרקע לדמות מתגלה בהמשך בדרך מעניינת שגורמת לך לרצות לדעת עוד עליה. גם הדינמיקה בין חברי הצוות מרגישה יותר אורגנית ופחות מצועצעת כמו בסרט הקודם. כמו כן, הסרט לא בכיוון הבוגר,האפל והרציני, אבל הוא לא חוסך בעניין הדם. בניגוד לסרט הקודם בו ראו פעם אחת את אמנדה וולר מפעילה את פצצת הראש של אחד מחברי היחידה, וגם אז לא באמת ראו כלום, הפעם גאן הרשה לעצמו להשתולל ואפשר לראות לא רק ראש מתפוצץ לחתיכות, אלא לא מעט חלקי גופות, פיצוצים ואנשים שנאכלים על ידי כריש אנושי. ולכן אני ממליץ לנערים ולמבוגרים לראות!
ראיתי עם 4 מתבגרים בגילאים בין 10-16 אהבתי את הראשון וגם את החדש. שבאמת שנון ,סצנות מפתיעות, קצת הזוי, אבל !! מאוד אלים ,יותר מידי איברים קטועים,נא להתכונן מראש. אנחנו נהנינו מאוד ,הארלי קווין משגעת (מרגו רובי בהופעה מהממת),אל תתלבטו תלכו לראות ( רק לזכור ,לא מיועד לצעירים עם כל הדם שיש שם)
ראינו בהקרנה מוקדמת ברב חן ת"א. במידה אחת - מדהים. סרט עם ראש מטורף, בלתי צפוי, אקשן עוצמתי, "מלוכלך", בדיחות קיצוניות ומפתיעות. קאסט מעולה, כל השחקנים מקבלים זמן מסך והזדמנות להציג את הדמות שלהם באופן מלא ועגול. בימוי יצירתי, פסקול מצוין כמו תמיד אצל ג''יימס גאן. סרט לראות על מסך ענק עם מלא פופקורן. ציון 100. זהירות מספוילרים