שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
נהנינו, שירים יפים, ערוך יפה
קלאסיקה ישראלית במיטבה חברתי וביתה בנות ה-5.5 כולל אותי מאוד נהננו שירים נהדרים,שחקנים נפלאים והסרט בדיוק כמו ההצגה והסיפור.מומלץ מאוד
סרט מקסים לכל המשפחה. המון שירים שגדלנו עליהם, ומנסה לגדל את הילדים עליהם. מומלץ לכל המשפחה
סרט מתוק ומקסים! מתאים מאוד לילדים הצעירים, האחיינית שלי בת 5 עפה עליו... דיברה ודירה עליו כל היום למחרת.
סרט מקסים לילדים עם מיכל הקטנה ועוד כוכבים, עם הרבה שירים מוכרים ושמבוסס על סיפור שגדלנו עליו. מומלץ בחום
סרט מושלם לילדים )אפילו לילדי גן ( עם שחקנים מוכרים ועם שירים שגדלנו עליהם. מומלץ בחום.