שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.8/10
חלש גם במושגים של חובבי קומדיות רומנטיות מושבעים. הז''אנר הזה מתקשה להפיק יצירות מופת, ובדרך כלל מספיקים סיפור סביר ואווירה מתאימה שגורמים לנו לרחף במחוזות הדימיון למשך שעה וחצי פלוס מינוס.כאן מדובר על סרט שהוא פשוט לא טוב, למרות שהוא מצחיק פה ושם ובעל חן במקומות מסויימים.
סרט חמוד נהנתי מכל רגע כמובן שחקנים מעולים. מקבל 8 בסולם MOTEKOO
אני הלכתי ליראות את הסרט שהביקורות שלו ממש נגד ומאוד הופתעתי. סרט מאוד משעשעת, קליל וגם מצחיק. בהחלת אהבתי וממליצה לצפות בו ולא לשים לב לביקורות.
קומדיה רומנטית חביבה. אוסף של סיפורים מתלכדים לסוף במקום אחד, קצת כמו "אהבה זה כל הסיפור" אבל לא ככ מופרע. למרות הפרומו, לדיאן קיטון אין תפקיד מרכזי בסרט (מצוינת כרגיל). אפשר בהחלט לראות בבית.
