שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
פעם ראשונה שהתאכזבתי ממש מהסרט יחסית לביקורות הטובות של הצופים כאן, וגם של המבקר. האנימציה לא משהו, החזותי בכללי הרבה פחות מרשים מסרטים דומים של הזמן האחרון. ובכלל , הסרט מתאים לילדים יחסית קטנים. הלכתי עם הבן שלי בן ה11 ושנינו התאכזבנו.
סרט מקסים מצחיק ומהנה מתאים לכל המשפחה . מעניין ולא ילדותי מידיי
סרט מדליק לכל המשפחה שפשוט יש בו הכל. גם מתח, גם הומור, גם הרפתקאה. סרט שבאמת כיף לצפות בו. ממליצה בחום
מאות שנים לאחר שבני האדם נלחמו בדרקונים, אלה שנותרו חיים במקום נסתר מעין אנוש. כאשר ההתרחבות האנושית מתקרבת אליהם, תקוותם היחידה היא למצוא את מקלט הדרקונים המיתולוגי. סיפור יפה עם אנימציה מעולה ושלל מדובבים וגם המון בדיחות טובות. הדמויות מיוחדות ובמיוחד אהבתי את הדרקון הזקן.