שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
הרעיון של הסרט יפה ומרתק, לא משהו שראיתי בעבר אבל הסרט היה יכול להיות סוחף ומטלטל הרבה יותר אם הוא היה עשוי טוב יותר וקצת יותר ארוך וגם אם הסוף היה מעניין יותר. בסך הכל סבבה מומלץ לראות בקולנוע.
סרט מבדר, אבל לא מקורי ונופל לקלישאות של אינספור סרטי אימה אחרים. התחלה פושרת לקריירת הבימוי של פרנקו.
מותחן מקפיץ, עלילה מקורית, אליסון ברי כרגיל מעולה בכל תפקיד שהיא עושה, אהבנו
סרט גרוע.
האנשים שדירגו לפניי קצת הגזימו. סוף מוזר ולא צפוי, סרט קריפי סביר אבל אפשר לתמצת את העלילה שלו ב 2 משפטים... ראינו בבית, לא בטוח ששווה בקולנוע.
אחלה סרט לצאת בזוג לקולנוע, מלא טוויסטים, יש סיפור מתחיל רגוע ונעים והופך מצמרר עם הזמן. מוסיקה תואמת וצילומים יפים.
מותחן אמריקאי שמשלב גם יסודות של אימה. פסקול מלחיץ וסיפור עם הרבה הפתעות, מאוד אהבנו, שווה קולנוע