שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
לא מטובי הסרטים של ליאם ניסן, אולם בהחלט סרט מהנה. זה לא סרט שמותיר חותם, אבל בהחלט סרט שחובבי הז''אנר ישמחו לראות בקולנוע.
סרט איטי. לא ממש מותח. ניתן בהחלט לוותר
הסרט עצמו די בינוני, מאוד פושר . אפשר בהחלט לצפות בו גם בבית ולוותר על צפייה בקולנוע. סרט כמו זה ראינו כבר המון פעמים אין שום חידוש או משהו מיוחד \ מסעיר יתר על המידה - סרט גנרי מאוד. ליאם ניסן כבר נראה מעט עייף \ תשוש .בשנים האחרונות המון סרטים בינוניים נעשו בהשתתפותו. ציון 6.5
דרמת מתח סבירה. ליאם ניסן מגלם את הדמות ה''''קבועה'''' שלו במותחנים. בראה לי כי יוצרי הסרט צפו בסרטו המצויין של קלינט איסטווד ''''גראן טורינו'''' ויצרו, בהשראתו, סרט פחות מוצלח...