שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.8/10
סרט חביב ביותר חייכנו כמעט לכל אורכו. שווה צפייה, לשיפור מצב הרוח. משעשע.
ג''ולייט בינוש מקסימה, כרגיל, אך הסרט נכשל בנסיון להציג תמונה "אמיתית" של שינוי המציאות בצרפת באיזור שנת 1968. בסך הכל, קומדיה טפשית ומשעשעת, עם דגש על הטפשית...
מאוד רצינו לצפות בסרט אבל להפתעתנו אין כתוביות באנגלית כמו רוב סרטים הזרים. לעקוב אחר מהירות הכתוביות בעברית זה קשה מדי.
הסרט זכה לפרסומת כקומדיה יוצאת דופן עם משחק נהדר. צפיתי בו אתמול ובאמת הוא התחיל נהדר והיה מצחיק מאוד . בהמשך הפך לסרט לא ממוקד עם הרבה קלישאות מביכות. בסיום הסרט יש ריקודים ותנועות חביבים. בסיכום, סרט נחמד אבל לא חובה לצפות בו.