שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.5/10
אסופה של דמויות מוגזמות לגמרי נפגשות לארוחת ''חג ההודיה''. נוצרות שם סיטואציות מוגזמות לא פחות, שאינן מצחיקות בכלל, כי הדיאלוגים חלשים. אגב, בניגוד לכותרת למעלה, שצריך לשנות, השם של הסרט אינו Dinner with Friends, אלא Friendsgiving. Dinner with Friends בגוגל נותן סרט שכן הייתי רוצה לראות וכך היגעתי לסרט הזה..
פסיפס של דמויות אמריקאיות הנפגשות לארוחת חג ההודיה, בפגישה מתעוררים כל הקונפליקטים, בין אם לבת, בין החברות, קונפליקטים על רקע מגדרי, על מערכת יחסים קודמת ועוד. בסרט מלל רב, צריכים להיות סבלניים ולמצוא את המעניין שבסרט. סה"כ שווה צפייה.
סרט גרוע ביותר, ללא עלילה, לא מצחיק. בזבוז זמן .
הפרסומות יותר מצחיקות מהסרט הנוראי הזה.