שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
הופתעתי לטובה לאור הביקורות באתרים הגדולים. אנימציה יפהפיה, תסריט עם רעיון מקורי ואפילו כמה בדיחות מוצלחות כמו על הכלב הקטנטן. וכמובן אין סרט אנימציה בלי מסר וכאן הוא שאפשר להיות שונה ועדיין להיות חלק מהמשפחה ומהקהילה שלך.
סרט מצחיק וסוחף מאוד נהננו מאוד הייתי עם הבן שלי בן ה7.
אחד הסרטים הכי מקסימים, מצחיקים שיצאו לאחרונה. דמות הפודל הורוד ממש מתוקה ומרגשת. סופר מומלץ
