שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.8/10
סרט מיוחד המציג את צד הקורבנות של ה11 לספטמבר 2001 הבלתי נשכח.רבים מהם היו בני משפחה שנשארו ללא פרנסה והמון מקרים אחרים יוצאי דופן. הסרט מדגיש גם את הצד הרגשי והמאבק לפיצוי של כבוד.מבוסס על עדויות אמיתיות.חבל שהסרט לא זכה לפרסום מתאים ועומד לרדת ממסכי הקולנוע.
סרט מעניין, רגיש וסוף מוצלח. אהבתי.