8.5/10
סרט מושלם! שילוב של אקשן, דרמה, צחוקים קורעים עם ויז''ואל מהמם ואומנותי. בת ה- 4 שלי יצאה מהסרט ממררת בבכי היסטרי על המוות של האבא/ הדוד, אבל אחרי שנרגעה אמרה שנהנתה. בן ה- 7, בת ה- 13 ואני נקרענו מצחוק ונהנינו בטירוף. אחד מסרטי גיבורי העל הטובים ביותר.
אכזבה גדולה. תסריט לעוס, תזזיתי ומיועד לילדים בעיקר. ארוך בלי סיבה ובטח לא עשה לי חשק לחכות להמשך..
ואוו סרט מזוין
סרט מופלא. יכול להרגיש לרגעים מעט נמרח וארוך. אנימציה נהדרת עלילה מעולה
הסרט הזה הזכיר לי מה תפקידו של קולנוע טוב. כשאנשים בוחרים לצאת לקולנוע הם באים כדי להתנתק מהעולם החיצון למשך מספר שעות, ובתקווה להישאב לתוך סרט שיעזור להם להתנתק. זה לא קורה בכל הסרטים אבל זה בהחלט קרה בסרט זה. האנימציה והדיבוב טובים בצורה בלתי נתפסת, העלילה מהודקת, משלבת מספר סגנונות בצורה הרמונית ומלאה בתפניות לא צפויות. מעל כל זה מזוקק סיפור עם המון עומק ומחשבה. אני מלא ציפייה לראות מה יעשו עם הסרט בהמשך, אבל ללא ספק עבודה נהדרת!
סרט מהפנט ששובה את הצופים למסך בעזרת אנימציה מרהיבה, סיפור מדהים, מוזיקה מטריפה ודמויות סוחפות עם סיפור כתוב היטב. מגניב זו המילה לתאר את הסרט הזה. לעיתים יכול להרגיש מעט ארוך, אבל לא ברמה שמורידה מאיכות הצפייה.
סרט חביב מעניין ומשעשע, אומנם לא מורכב אבל שווה ללכת אליו עם הילדים ולהנות יחד איתם.