דאחקה חביבה. נושא מלאנכולי של זיקנה וכל מה שמשתמע מזה ,הופך לסיפור מצחיק ואופטימי. רחוק מלהיות סרט מבריק ,אבל הרעיון לא רע בכלל. גם לראות שחקנים שגדלנו עליהם כילדים, זה נחמד. אחלה חוויה.
סרט עם מיטב השחקנים הישראלים הטובים ואהובים. באופן אישי, ציפיתי ליותר קומדיה ופחות דרמה סהכ סרט מאוד כיפי ומשעשע
מהנה במשך כל הסרט ויוצאים ממנו עם חיוך
סרט ישראלי חביב עם משחק משכנע ומוכיח שגם בגיל השלישי יכולות להיות יוזמות ושאיפות...
רק מוני וגידי חסרים, קליל, מצחיק לעיתים, בילוי נחמד
סרט מאוד משעשע,סיפור על יוזמה עיסקית מאוד מקורית, שחקנים בגיל השלישי משחקים בצורה מאוד משכנעת,מומלץ בחום.
קולנוע ישראלי משובח עם עלילה נחמדה וקאסט שחקנים נפלא וסוף שהצליח להפתיע
סרט ישראלי קליל לסוף הקיץ הלוהט.לא מומלץ לצפות לגדולות. מאידך,תמיד נחמד לצפות בבר אבא,גדי יגיל,דב,גליקמן ועוד וגם ליהנות.בעצם,שם הסרט יש בו לרמוז על מהות העלילה,כאשר הסחר בקאנביס רפואי ע"י דיירי בית מוגן, עומד במרכזה של העלילה הדימיונית משהו.לסיכום,אפשרי ליהנות וגם לחייך(אולי לצחוק).