שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אי אפשר להגיד שזה סרט טוב כי זה כל כך אלים, אכזרי ועצוב. איכן זה היה בזמנו המציאות בתל אביב....בהחלת לא מתאים לכל אחת ומתוך המעט אנשים שהיו באולם, חלק כמה והלכו לאחר זמן קצר.
סרט ארוך ואיטי, רווי בסצנות של אלימות, ניצול מיני וסמים. הפואנטה בו לא ברורה, סיפור האהבה כביכול בין שתי הדמויות הראשיות הוא חלק מינורי בסרט.
הסרט הנדון הינו סרט ישראלי,כאשר הפעם במרכז העלילה בעיות הסמים והזנות בחצר האחורית של העיר העברית הראשונה(ת"א כמובן).הסרט עצמו לא קצר, איטי משהו אך עם סצינות קשות לעיכול!!אפשרי.