שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
זה סרט טוב שווה ליצפות בו! זה לא סרט שמפיל ומשאיר אותך עם טעם של עוד, אבל זה כן סרט מאוד מעניין ושמצליח להשאיר אותך מרותק למסך. למי שאוהב את סאגת מלחמת הכוכבים יתחבר גם לזה, כי זה ממש בסיגנון מלחמת הכוכבים!
זהו הסרט עליו מבוסס הצעצוע באז שנות אור מצעצוע של סיפור. מצחיק ומרגש, אנימציה מעולה והרבה אקשן, אבל הסיפור של מסע בזמן קצת מסובך לילדים. החתול פה בהחלט גונב את ההצגה.