שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט משעמם, סלט של דמויות שלא ברור הקשר ביניהן ודיאלוגים סתמיים, חלקם פוליטיים ברמה מתנשאת מעט.
סרט שמתנהל בהשראת העיר בו צולם: חיפה שיעמום ומלנכוליה.
יש בסרט הזה כל הדתות, מינים וטיפוסים שמחפשים משהו בחיים. יש פה הכול......... יש ברשת ביקורות נגדו אבל לי היה מעניין ואהבתי. אפשר לצפות בו.
סרט ישראלי אשר עלילתו מתרחשת רובה ככולה בבר, בעיר המעורבת חיפה ומתמקדת ביחסים הרגישים והטעונים יהודים ערבים.יש שיגידו(ואולי בצדק) מסר פוליטי מקומם משהו ויש שיטענו עוד לילה של שתיה והורמונים משתוללים.לסיכום,אפשרי אם אין משהו אחר לעשות!!