שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
נחמד , לא אקשן מי יודע מה אבל אחלה.
צפיתי ב VOD כי זה סרט של גאי ריצ''י. הסרט הכי גרוע שראיתי בעשור האחרון. כמו לאכול אריזת קרטון של חפיסות סבון רחצה. אין כלום בסרט הזה, חוץ מאקשן אווילי וחסר קונטקסט לחלוטין. תתרחקו מהסרט הזה, בושה לגאי ריצ''י שככה מקלקל את המוניטין שלו. איך בזבזתי ככה שעתיים.
סרט לא מובן
סרטים כאלה תמיד כרוכים בבעיית אמינות ובכל זאת סרט פעולה בקצב מסחרר
טפשי, אך חביב
סרט גרוע אל תתקרבו . חבל על הכסף! ציון 0
סרט כיפי בלי רגע דל , לחובבי אקשן פעולה מהנה וקליל שווה צפייה!