שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מתח ואקשן בלתי פוסקים. סרט בקצב מסחרר מתחילתו ועד סופו
הסרט מתח ולכל אורכו מצפים לבאות. ישבנו דרוכים כל הסרט והעלילה מתפתחת בכיוונים בלתי צפויים. מאוד ממליצה למי שרוצה ניתוק של שעה וחצי. יש כמה פרטים לא מובנים , צריך להתרכז . יש מסר חשוב בסרט. לא לשחק בחייהם של אנשים גם אם מדובר בכסף לבסוף זה גובה חיים
סרט גרוע.אגב הסרט הזה מ2015.לא יודע למה יצא בארץ רק עכשיו.בקיצור להתרחק!!!