שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט צפוי ובכל זאת מהנה מאוד, הרבה בזכות הדמויות ההומוריסטיות של עדן מאירי ועדי חבשוש.
סיפור ישראלי מאוד יפה עם שחקנים מוכרים. משעשעת - אהבתי.
הסיפור שלהם, הוא חווייה אנטרופולוגית, לבני 70. הסיפור אמיתי ומרגש, על הבחירה בין רווח כספי לאמנות. כאמן וותיק, אני עוד מתלבט בין השניים. מי שמחזיקה את הסרט היא דווקא עדי חבשוש, עם הומור ברצף של אירועים הזויים. 7 בסולם ששון גואטה.
סרט מתוק עד כדי דביק. די צפוי, אבל עדיין משעשע ולפעמים גם מצחיק. עדי חבשוש פשוט הורסת! מוסיקה זורמת.