שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.3/10
מערכת יחסים מרגשת בין הדוד לאחיין. הסרט שומר על אותו הקצב מההתחלה ועד הסוף ולא מצליח לסחוף. לא ברור למה הצילום בשחור לבן, שלא תורם כלום לסרט.
סרט מיוחד, בקצב משלו, עם שחקן נפלא שאני יכולה לצפות בו בכל תפקיד, ראוי לאוסקר פה חואקין. אני ממליצה
סרט חמוד, משעשעת ורגיש - אהבתי אבל למה בשחור/לבן?
באתי לסרט עם ציפיות רבות והתקשתי לעקוב אחר העלילה.הסיפור מתאר קשיי תקשורת בין בני משפחה ונסיון לאחד אותם באמצעות יצירת קשר בין שני דורות.לבסוף האהבה מנצחת.הסרט מעט פילוסופי והיותו שחור-לבן אינו תורם להנאה ואפילו מעכיר את האווירה.מתאים לקהל מאוד ספציפי.הצעירים לא ימצאו בו עניין
נהדר, משחק עדין ומקסים של חואקין. לא להחמיץ, לכל מי שיש לו לב.