שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.9/10
משחק מצוין, נופים יפים, רעיון יפה, סיפור מדכא.
סרט איטי נוגע ללב ומרגש עם שני שחקנים מעולים.סרט אוירה,סיפור עצוב מהחיים.מומלץ.
סרט מכמיר לב על מחלת השכחה. זוג גברים שחלקו את חייהם הרבה שנים נוסעים למסע אחרון. הדיאלוגים חכמים ומעלים את הלבטים והקושי לשחרר את האהוב בעוד הוא רוצה שיזכרו אותו כמו מי שהוא ולא מי שהוא עומד להיות. עצוב ומעורר מחשבות
זה סרט מהחיים בסגנון אחר. שחקנים מעולים אבל אני לא יכולה להגיד שזה סרט טוב כי זה עגמומי וקצת מדכא..