שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.7/10
שעה וחצי של שעמום מתמשך.
אחד הסרטים הגרועים, אם לא הגרוע ביותר שיצא לי לראות. בזבוז זמן.
אני חושבת שזה סרט די טוב ומעניין למורת כל הביקורות הנגד. היינו רק 3 בעולם הקולנוע אבל אני אהבתי.
הלכתי לסרט בגלל השחקנים. נשארתי בתקווה שיהיה סרט מותח..כלום.סיפור חלש עם צעירים מפונקים וחסרי כיוון.אפילו כרטיס בעשרה שקלים אינו מצדיק.חכו לטלויזיה
העלילה נשמעת מבטיחה, אבל הסרט לא מצליח להתרומם..