6.7/10
הזכיר לי את שכחו אותי בבית, רק בגרסת מבוגרים. גרסא חדשה ומעניינת לסנטה קלאוס, משולבת אלימות בלי סוף.
סרט חמוד מאוד. הרוגים בשפע. משעשע וסקסי. מקבל 8 בסולם moekoo.
סרט חג מולד נהדר רוצו לראות
סרט מתח ופעולה נפלא מומלץ
לא אהבנו. מעבר לענין האלימות שלא הכי הפריע הסרט ברובו חשוך, עלילה רדודה ודמויות שטוחות. בגדול אני לא ממליצה ללכת
סרט נוראי. הרבה אלימות. התעללות ורשע אמורים להצחיק.
רציתם לדעת איך היה נראה הילד מ"שכחו אותי בבית" בתור מבוגר ומה יכל לעולל לשודדים לו היה לו כח? זה ה-סרט בשבילכם. פשוט מקסים
אנחנו אוהבים סרטי כריסמס אבל זה אלים ביותר. בדרך כלל סרטי הכריסמס חביבים ומלאי נועם בצורה מוגזמת. הסרט הזה מוגזם באלימות מכל הסוגים. ממש לא לילדים
מסימה עם הביקורת פה באתר. כיף של סרט, אקשן, קצת הומור, מלא הפתעות. ישבתי מרותקת. הלוואי שיעשו לו המשך.
מאוד אהבנו את הסרט. אקשן משולב עם מתח והומור. דוויד הארבור ענק. מומלץ 10/10