שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
3.3/10
לקח לי לפחות חצי שעה להבין מה קורה בסרט וגם אז הוא נמרח מדיי ביחס לעלילה הסתמית שלו. אם זה אמור להיות סרט אימה, זה רחוק מזה..
רכבו על השם של " משחק הדיונון" על מנת למשוך צופים. מיותר לציין כי אין שום קשר בין זה לבין הסדרה בנטפליקס. סרט מאכזב מאוד. עלילה די סתמית וצפויה. בנו מתח מאוד גדול אך שום טוויסט שמשאיר את הצופה פעור פה. סרט נמרח ומיותר
אם יש מבוגר שהוא כבר עייף מהילדים, ומהצרות בבית, אני יותר ממזמין אותו ללכת לישון למשך 95 דקות של שינה מופלאה! אני אפילו לא יכול לקרוא ליצירת נופל הזאת סרט. ללא כל צל ואור של ספק הסרט הכי גרוע שראיתי בכל שנות 29 שנות חיי. אין עלילה, אין לך מושג מה קורה בהתחלה, באמצע ובסוף של הסרט. אם יש ברושתכם כסף ביד, אנא שמרו אותו והתרחקו מהזוועה הזאת. תודו לי אחרכך לאב יו