שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
סרט כבד מדיי עם חלקים לא כל כך ברורים, סביב שנאה בין אח ואחות ותהליך שיקום של שניהם בעקבות תאונה של הוריהם.
סרט יפה, משחק מעולה, סיפור משפחתי מרגשת, מעניין ומורכבת מהחיים. יש בו חלקים מעט לא מובנים, שחקנים נהדרים - ממליצה מאוד לצפות בו.
סרט יפה, משחק מעולה, אני אישית מאוד התחברתי לסיפור אם כי היו בו חלקים מעט לא מובנים, שחקנים נהדרים - ממליצה לחובבי הז''אנר הצרפתי
סרט כבד ואיטי, מהחיים, משחק מעולה, אבל משהו מתפספס ונשאר תקוע.
הסר הסרט גרוע. התסריט מבולבל .הסרט מלא התפרצויות הסטריות בלתי הגיוניות. צוות השחקנים מצויין אך הוא אינו יכול להרים את הסרט ולהצילו. זהו סרט ישן שהופיע בפסטיבל הסרטים בחיפה לפני שנה ולא זכה לשום תשבחות.