שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.8/10
זווית פחות מוכרת של המלחמה וכאן הייחוד. תיאור מנקודת מבט גרמנית,בעיקר דרך עיניו של בחור צעיר שמתגייס לצבא בזמן מלחמת העולם הראשונה. לא סרט מאצ''ואיסטי, אלא להיפך. חושף את הפחדים האנושיים והסלידה ממלחמה ומחיריה הנוראיים. באופן אישי היה לי קשה עם "ההאנשה" של חיילים גרמנים. חוץ מזה,היה אפשר לקצר את הסרט שאומנם הוא איכותי ומרתק,אך היה אפשר לוותר פה ושם על סצינות מסויימות.
סרט יפה על טיפשות המלחמות,חוסר אונים של החיילים הפשוטים,יהירות המנהיגים..אין כל חדש מאז ועד היום..
סרט מבוסס על הספר האנטי מלחמתי שכתב אריך רמרק.משחק מצויין של שחקנים לא מוכרים,צילום ופסקול איכותיים.שעתיים וחצי של סצנות ממלחמה אכזרית,בה כל הצדדים הפסידו והבינו שיש לבחור בחיים.
סרט מלחמה עם הפקה מרשימה מאוד. המון סצנות קשות לצפייה. לא לבעלי לב חלש.