שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.1/10
מבין 3 הסרטים בסדרה, זה המוצלח ביותר. ובכל זאת, העלילה צפויה, הסוף ידוע, אין שום חידוש או ריגוש בסרט הזה.
אחד הסרטים המשעממים ביותר שראיתי בחיי, יצאתי מבואס מאוד מהסרט, סתם בזבוז כסף ובעיקר בזבוז זמן על סרט שבדיעבד לא רואה אפילו בבית. אין הרבה סרטים שיוצאים צופים באמצע, אבל זה היה אחד מהם, לפחות 4 אנשים יצאו בשעה הראשונה.....פשוט תעשו לעצכם טובה ותלכו לסרט אחר