שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.3/10
סרט מגניב ומצחיק, הלכנו עם בנותינו בנות 8 ו6 והן מאוד נהנו והיו מרותקות. מומלץ :)
סרט משעשע וכייפי! אהבתי במיוחד את האפשרות לשוחח עם הילדים אח"כ על מיהו חבר ש"מרים" ומעודד אותנו ומיהו חבר ש"מוריד" ורוצה לחבל לנו...היו דוגמאות נהדרות לזה בסרט!
הסרט מיועדים לילדים בגיל 6-10. סרט מקסים, מצחיק, מומלץ מאוד, ילדיי בני 8 מאוד נהנו והיו מרותקים לכל אורך הסרט.
סרט מומלץ! כיף ומשעשע שגם אני בתור אמא נהנתי ממנו יחד עם בני בן ה-9 שגם מאוד אוהב כלבים.
סרט מקסים. מהנה, מצחיק וגם עם מסר חינוכי. נהננו מאד, נכדי בן ה 11 ואני.
סרט מצחיק בטירוף ומלא במסרים חשובים לילדים ולנו. מסרים אודות הצלחה וחברות. אהבנו
ביתי ואני צפינו יחד ,הסרט מצחיק וכייפי עם מוסר השכל חשוב . מאד ממליצה ללכת לראות .