שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
צפינו כל המשפחה, ילדה בת 4, ילד בן 7 ואחות גדולה בת 10, כולם אהבו, סרט עם סיפור ועלילה עם מחשבה, מתובל בהומור, נקודת מבט יפה על חייהן של הפיות והרבה אופטימיות. מאוד מומלץ, יש גם שיר כייפי בסרט שאח"כ מזמזמים כל היום. כשתראו תבינו.