שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
2.9/10
ללא ספק אחד מסרטי האימה הדוחים והגרועים שראיתי. אוהבי דם אולי ימצאו משהו בסרט, כי יש בשפע.
סרט חולני ודל תקציב, שחקנים גרועים, סצנות גרועות. הרעיון יפה אבל הביצוע נוראי. לא להתקרב!
עולב מוחלט, סרט שלא ראוי להקרא סרט. 0/10
גועל נפש. לקחת סיפור ילדים תמים וטהור ולהפוך אותו לסרט אימה. למה אתם משתפים עם זה פעולה ומביאים זבל כזה לארץ? גם ככה לילדים היום יש רק סרטי אימה או אנימציות מטופשות. הילדים סובלים מסיוטים. גם אם לא הולכים לסרט נתקלים בפרסומות וזה מספיק.