שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
חיוור כמו הצילום. סרט סביר אבל זו לא אמור לנחם. יש כאן סיפור, אבל זה לא מספיק, כי כל הקונסטרוקציה שמתבססת עליו לא מספיק טובה. זה הקצב האיטי, רמת העניין והמשחק שלא מספיק משכנע ואפילו חובבני אצל חלק מהשחקנים. אחד הסרטים האחרונים של רמי הויברגר עליו השלום, עם סוף סימבולי. ציון 6.5.
המשחק מצוין, אבל... איטי, משעמם, כבד והצילום בשחור-לבן תורם לאלה.
שרדתי את הסרט רק בזכות השחקנית הראשית הנפלאה, תחסכו את זה מעצמכם !!!