שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט יפה, רגיש ומעורר מחשבה. משחק נהדר של אנג׳ליקי פפוליה
הקשר בין שם הסרט לעלילה מקרי בהחלט. סרט ישראלי זה לא. הסרט קצת כבד אבל, חלקים פה עצובים ומרגשים, באורך המתאים.
סרט גרוע. פשוט גרוע. אין שום קשר בין השם רילוקיישן למה שמתרחש בסרט. לא מעניין, מאכזב. ביזבזנו זמן.
סרט מעולה, מדהים ורגיש. מאוד אהבתי. לא לפספס אותו. דבר חשוב - זה בכלל לא סרט לילדים. היו ילדים בעולם שכל הזמן דיברו ביניהם והסתובבו אין סוף. זה מאוד, מאוד מפריר. התלוננו במשרדי הקולנוע אני גם אכתוב להנהלה.