שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.6/10
הסרט מעט ארוך ומתיש - בדיוק כמו השם שלו. הוא אינו עומד בסטנדרטים שהציב הסרט הראשון והמצוין בסדרה. הבמאי מנסה להעניק לסצנות איזה ממד פילוסופי שבסופו של דבר מתקבל כמלאכותי ולא אמין. הדמויות עצמן לא משכנעות, תיאטרליות מדי, וישנה הגזמה במינון השירה של הגיברה, זה לא מיוזיקל. לסיכום: סרט בינוני, אפשר לראות, לא לפתח ציפיות.
מוזר שעדיין אין ביקורות על הסרט. הסרט יכל להיות מצוין אם לא הרבע האחרון והמשעמם שלו. סך הכל סיפור יפה, דמויות יפות, לא מחדש הרבה ביחס לסרטים הקודמים ועדיין אהבתי מאוד.