שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.3/10
סרט אסונות מיותר לחלוטין חשבתי שאני בא לראות סרט נורווגי וראיתי סרט דובר אנגלית אפשר לוותר
סרט אסונות סטנדרטי מינוס מה שהופך את הסרט לקשה לצפייה זה שהשחקנים מדברים דנית עם דיבוב לאנגלית. תנועות השפתיים לא מתאימות, והקולות לא מתאימים לחלק מהשחקנים. אפשר בקלות לוותר
סרט עם עלילה מפחידה, שנקווה שתישאר רק בסרט.. משחק משכנע, מתח ועניין לכל אורך הסרט.