שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
7.6/10
האנימציה מושלמת, התסריט מופרך ומורכב מדיי מצד אחד וילדותי מצד שני, בדגש לגבר שהפך לכסא..
סרט לא ארוך מידי, עלילה יותר מידי מסובכת לטעמי, הכל עובר כלכך מהר, אך אנימציה נהדרת, עבודה נהדרת של כתיבה וסיפור, למרות הסיבוכים. זה היה סרט נהדר, ואני אשמח שיביאו עוד סרטי אנימה בסגנון לארץ. מי שמגיע צריך לקחת בחשבון שהוא בא לסרט עם עלילה מפוצצת מוח, ולא עלילה קלילה כמו ברוב סרטי האנימה. אני אתן לסרט 8/10 סרט נהדר, קלאסיקה יפנית