3.7/10
אם הסרט היה קצר יותר, אולי הדיבורים בו היו פחות מתישים. אימה כמעט ואין, אקשן גם לא, מתח יש ב 10 הדקות האחרונות. הסרט יותר בכיוון יותר דרמה משפחתית.
סרט זוועה , ללא עלילה , ללא שחקנים כמעט פשוט רע , על תבזבזו את הזמן .
סרט מהנה על כריש ענק!!
סרט מתח בנוי טוב אך לא מושלם. מתחיל מאוד טוב וקצת יורד עם מהלך הסרט. על השלכות על פעולות ולקיחת אחריות. סה״כ נחמד
מומלץ ביותר לחובבי סרטים על כרישים
סרט יפה קצת משעמם יותר מידי דיבורים אין הרבה אקשן
הכריש השחור הוא סרט אימה נחמד . אני לא מבין את כל הביקורות . הוא היה ממש אחלה . האמת שהוא הפתיע אותי . הוא לא היה כזה מפחיד , אבל היה בו עומק . הוא נתן לנו סיפור יפיפייה. על משפחה נורמלית . הבעיה בו היא שלא היה בו אקשן . החליטו להיות על העומק במקום על האקשן . זה יכול להיות ממש טוב . אבל גם ממש רע . כי במקום סצנות מפחידות אנחנו מקבלים דיבורים .גם הסרט נורא לא מפחיד . לא היה בו גאמסקר אחד . גם הכריש לא הופיע הרבה . הסרט הזכיר לי נורא את הסרט טרף .
סרט בינוני, ניתן לראות בקולנוע, אולם אל תצפו לגדולות. הסרט אפלולי מעט, גם בסצנות המצולמות בשטחים פתוחים, והאפקטים אינם מרשימים. כך למשל דמות הכריש מעורפלת בתחילת הסרט, וזה מקובל כדי ליצור מתח, אולם היא נשארת כזו גם בהמשכו. הסרט עושה רושם של דלות תקציבית. הסוף בנאלי ומאכזב מעט.
סרט שמתחיל מעולה ונחלש ונחלש עד שנרדמתי … המון דיבורים וקטעים משעממים … מעט מאוד אפקטים … חבל